Ankieta oceniająca stopień zadowolenia Pacjenta Punktu Pobrań Szanowni Pacjenci!Interesuje nas Państwa opinia na temat jakości świadczonych w Szpitalu usług medycznych, dlatego zachęcamy do wypełnienia ankiety anonimowej.Przekazane uwagi i spostrzeżenia będą cennymi wskazówkami, prowadzącymi do poprawy jakości opieki w naszym Szpitalu.Dziękujemy! Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.Metryczka Pacjenta Ocena dotyczy: *Medycznego Laboratorium DiagnostycznegoPracowni BakteriologiiUkładPłeć *KobietaMężczyznaWiek *od 18 do 30 latod 31 do 45 latod 46 do 60 latpowyżej 60 latBadania zostały wykonane na: *zlecenie lekarza Poradni Szpitalnejzlecenie Lekarza POZwłasny kosztSpośród podanych niżej odpowiedzi, prosimy o zakreślenie jednej, zgodnej z Pani/Pana odczuciami. Będziemy niezmiernie wdzięczni za wszelkie uwagi pozostawione w wyznaczonych do tego miejscach. Pola oznaczone * są wymagane. 1. Ocena kontaktów z Osobą rejestrującą Stosunek do Pacjenta (życzliwość, zainteresowanie, spełnienie oczekiwań, zaangażowanie, gotowość do rozwiązywania problemów) *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraKomunikatywność w bezpośrednim kontakcie (wyczerpujący i kompetentny sposób przekazania informacji) *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobra2. Ocena kontaktów z Osobą pobierająca materiał do badań Stosunek do Pacjenta (punktualność, życzliwość, zaangażowanie, wrażliwość na problemy Pacjenta) *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraKomunikatywność (wyczerpujący i zrozumiały sposób przekazania informacji) *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraFachowość wykonywania pobrania materiału *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobra3. Ocena Punktu Pobrań Dogodność godzin otwarcia *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraCzas oczekiwania na pobranie materiału do badań *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraJakość usług *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraZakres usług *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraStandard wyposażenia *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobra4. Dostęp do wyników badań Czas oczekiwania na wyniki wykonanych badań *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraInternetowy/zdalny dostęp do wyników wykonanych badań *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobra5. Ogólna ocena Punktu Pobrań Ogólna ocena Punktu Pobrań *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobra6. Co Pana/Pani zdaniem jest słabą stroną Punktu Pobrań? 7. Co Pana/Pani zdaniem jest słabą stroną naszego Punktu Pobrań?7. Co Pana/Pani zdaniem jest największym atutem Punktu Pobrań? 8. Co Pana/Pani zdaniem jest największym atutem Punktu Pobrań?Prześlij