Ankieta oceniająca stopień zadowolenia Pacjenta Oddziału Szanowni Pacjenci!Interesuje nas Państwa opinia na temat jakości świadczonych w Szpitalu usług medycznych, dlatego zachęcamy do wypełnienia ankiety anonimowej.Przekazane uwagi i spostrzeżenia będą cennymi wskazówkami, prowadzącymi do poprawy jakości opieki w naszym Szpitalu.Dziękujemy! Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.Metryczka Pacjenta Oddział, w którym Pani/Pan przebywa lub przebywała/przebywał *Oddział Ginekologiczno-PołożniczyOddział Ginekologiczno-PołożniczyOddział Chorób WewnętrznychOddział Chirurgi OgólnejOddział Chirurgi Urazowo-OrtopedycznejUkładPłeć *KobietaMężczyznaWiek *od 18 do 30 latod 31 do 45 latod 46 do 60 latpowyżej 60 latPobyt w Oddziale *w trakcie pobytumiesiąc temu3 miesiące temupowyżej 3 miesięcySpośród podanych niżej odpowiedzi, prosimy o zakreślenie jednej, zgodnej z Pani/Pana odczuciami. Będziemy niezmiernie wdzięczni za wszelkie uwagi pozostawione w wyznaczonych do tego miejscach. Pola oznaczone * są wymagane. 1. Ocena kontaktów z Izbą Przyjęć Stosunek do Pacjenta (życzliwość, zainteresowanie, spełnienie oczekiwań, zaangażowanie, gotowość do rozwiązywania problemów) *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraKomunikatywność w bezpośrednim kontakcie (wyczerpujący i kompetentny sposób przekazania informacji) *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobra2. Ocena kontaktów z Lekarzem Stosunek do Pacjenta (punktualność, życzliwość, zaangażowanie, wrażliwość na problemy Pacjenta) *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraKomunikatywność (jasność diagnozy i zaleceń) *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobra3. Ocena kontaktów z Pielęgniarkami Stosunek do Pacjenta (życzliwość, wykazanie zaangażowania) *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraKomunikatywność (wyczerpujący i zrozumiały sposób przekazania informacji) *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraFachowość wykonywanych badań i zabiegów *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobra4. Ocena Oddziału Czas oczekiwania na zabieg *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraJakość sprawowanej opieki pooperacyjnej *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraJakość usług *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraZakres usług *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraStandard wyposażenia *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobra5. Ogólna ocena Oddziału Ogólna ocena Oddziału *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobra6. Ocena posiłków/dieta Urozmaicenie posiłków *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraIlość pożywienia *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraRegularność podawanych posiłków *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraTemperatura podawanych posiłków *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraPomoc przy spożyciu posiłków *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobraInformacja na temat stosowanej diety *1 - bardzo słaba2 - słaba3 - przeciętna4 - dobra5 - bardzo dobra7. Co Pana/Pani zdaniem jest słabą stroną naszego Oddziału? 7. Co Pana/Pani zdaniem jest słabą stroną naszego Oddziału?8. Co Pana/Pani zdaniem jest największym atutem Oddziału? 8. Co Pana/Pani zdaniem jest największym atutem Oddziału?Prześlij