Sposoby zgłaszania skarg i wniosków
Skargi i wnioski można zgłaszać w następujący sposób:
Ustnie:
- w Sekretariacie SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 13:00,
- u Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta w SPZOZ Szpitalu w Krynicy-Zdroju w godzinach pracy (czwartek 9:00-11:00),
- w oddziałach szpitalnych u Kierownika Oddziału lub Pielęgniarki Oddziałowej.
Pisemnie poprzez:
- dokonanie wpisu na formularzu Skarg i Wniosków znajdujących się w każdym
oddziale w obecności Kierownika Oddziału, Pielęgniarki Oddziałowej lub innej osoby odpowiedzialnej. - wrzucenie wypełnionego formularza w formie pisemnej skargi/wniosku
do skrzynki na korespondencję wewnętrzną znajdującej się w korytarzu
(przejście do nowego budynku) opisanej „Zdarzenia niepożądane (poufne
i anonimowe)/Skargi i wnioski”. - złożenie formularza skargi/wniosku dostępnego w Sekretariacie Szpitala,
punktach informacyjnych lub na stronie internetowej placówki szpital-krynica.pl, - wysłanie listu na adres: SPZOZ Szpital im. dr. Dietla w Krynicy-Zdroju,
ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, - wysłanie e-mail na adres: sekretariat@szpital-krynica.pl.
Telefonicznie pod numerem telefonu: +48 18 473 24 00 (Sekretariat Szpitala)
lub +48 473 24 07 (Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta).
Wymogi formalne skargi/wniosku
Skarga lub wniosek powinny zawierać:
- Imię i nazwisko zgłaszającego (opcjonalnie w przypadku anonimowości).
- Dane kontaktowe (adres, numer telefonu lub e-mail) przypadku oczekiwania na odpowiedź.
- Opis sprawy, której dotyczy skarga/wniosek, z uwzględnieniem daty, miejsca zdarzenia oraz szczegółów (np. nazwa oddziału, imię i nazwisko personelu, jeśli dotyczy).
- Oczekiwania zgłaszającego (np. wyjaśnienie, przeprosiny, poprawa sytuacji).