Sposoby zgłaszania skarg i wniosków

Skargi i wnioski można zgłaszać w następujący sposób:
Ustnie:

  • w Sekretariacie SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 13:00,
  • u Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta w SPZOZ Szpitalu w Krynicy-Zdroju w godzinach pracy (czwartek 9:00-11:00),
  • w oddziałach szpitalnych u Kierownika Oddziału lub Pielęgniarki Oddziałowej.

Pisemnie poprzez:

  • dokonanie wpisu na formularzu Skarg i Wniosków znajdujących się w każdym
    oddziale w obecności Kierownika Oddziału, Pielęgniarki Oddziałowej lub innej osoby odpowiedzialnej.
  • wrzucenie wypełnionego formularza w formie pisemnej skargi/wniosku
    do skrzynki na korespondencję wewnętrzną znajdującej się w korytarzu
    (przejście do nowego budynku) opisanej „Zdarzenia niepożądane (poufne
    i anonimowe)/Skargi i wnioski”.
  • złożenie formularza skargi/wniosku dostępnego w Sekretariacie Szpitala,
    punktach informacyjnych lub na stronie internetowej placówki szpital-krynica.pl,
  • wysłanie listu na adres: SPZOZ Szpital im. dr. Dietla w Krynicy-Zdroju,
    ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój,
  • wysłanie e-mail na adres: sekretariat@szpital-krynica.pl.

Telefonicznie pod numerem telefonu: +48 18 473 24 00 (Sekretariat Szpitala)
lub +48 473 24 07 (Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta).

Wymogi formalne skargi/wniosku
Skarga lub wniosek powinny zawierać:

  • Imię i nazwisko zgłaszającego (opcjonalnie w przypadku anonimowości).
  • Dane kontaktowe (adres, numer telefonu lub e-mail) przypadku oczekiwania na odpowiedź.
  • Opis sprawy, której dotyczy skarga/wniosek, z uwzględnieniem daty, miejsca zdarzenia oraz szczegółów (np. nazwa oddziału, imię i nazwisko personelu, jeśli dotyczy).
  • Oczekiwania zgłaszającego (np. wyjaśnienie, przeprosiny, poprawa sytuacji).